Thursday 22 September 2011

Millions Thanks

                      Assalamualaikum...


Dah  berapa  hari  aku  tak  buat  entry  baru  kan..  Aku  rindu  giler  nak  buat  post  tiap2  hari..  Tapi   disebabkan  kelas  yang  berlambak - lambak  membantutkan  niat  aku..  Huhuh..


Sejak  aku  duduk  Labuan  nih , macam2  benda  jadi  kat  aku..  Laptop  rosak  atas  feri  la,  kena  halau  dari  kolej  kediaman , kene  menghadap  orang atas , hilang  kawan , kena  attack  dengan  senior , bla , bla , bla...   Tapi  setiap  aku  kena  musibah  macam2  alhamdulillah  ada  je  orang  yang  tolong  aku..  Aku  sangat2  bersyukur  ada  kawan  yang  tolong  aku  angkat  luggage2  gedabak  time  kena  halau  dari  kolej  kediaman...  Diorang  siap  bagi  aku  tumpang  bilik  diorang  and  berhimpit - himpit  dengan  aku..  Time  ni  lah  aku  jumpa  kawan  sejati  aku..  Kawan  susah  senang  aku..  Kawan  time  lapar  time  kenyang..  Kawan  berhujan  berpanas  dengan  aku..


Orang  luar  boleh  buat  macam2  kat  aku , jatuh  kan  maruah  aku , ambik  hak  aku.. tapi  tak  boleh  ambik  semangat  aku..  Aku  bersyukur  mak  aku  call  aku  24/7  bagi  semangat  aku  kat  sini..  Mak  aku  yang  doakan  aku  siang  and  malam..  Mak  aku  yang  buat  aku  nak  fight  hak  aku..


Aku  sangat2  bersyukur  untuk  setiap  musibah  Allah  bagi , sebab  musibah  tu  lah  aku  belajar , life  isn't  always  easy..  Ajar  aku  untuk  fight  till the  end.. 


P/S : Dalam  usaha  dapatkan  balik  kediaman..  InsyaAllah..  :)  :)  :)
genre  entry  sekarang  memang  genre  telenovela ..  :p

2 comments:

Zul fattah said...

relex sudah.. aku duk kat luar jugak.. haha..

zeehan said...

@ zul fattah , nak duduk luar memang boleh.. Tapi takde transport... T__T