Monday 5 September 2011

Labuan will treat me well

                        Assalamualaikum..
Jam - jam  terakhir  aku  kat  johor..  Kawan - kawan  aku  semua  dah  sampai  dah..  Aku  je   tak  sampai2  ag  nih..  huhuh..  actually  aku  dah  bosan  dah  nak  ckp  pasal  nak  masuk  U  nih...  Tapi  aku  nak  tulis  jugak...  huahuahua...  ade  yang  aku  nak  cari  kat  sane..  insyaAllah...





P/S : entry  pendek2  je..  Maybe  seminggu  tak  online  kat  sane...  maybe sebulan ???..  :)


9 comments:

Nadia said...

take cara..:)

new entry :: mari baca entry puji diri sendiri..ツ

- abdul hadi abdul muti - said...

mesti dah susah nak online yedak? huhu

Edy Ramanov said...

edy dah follow kat sini. jgn lupa singgah ke blog edy ya. tq

Aleen Aiden said...

slamat menjalani life d sane! ^_*

Zul fattah said...

xpe wei.. aku tunggu..

zeehan said...

@ miss nadya thanks... :)

zeehan said...

@ abdul hadi abdul muti susah giler nak online kat sini...

zeehan said...

@ aleen aiden thanks a lot ok..

zeehan said...

@ zul fattah kau nak tunggu aku buat ape...