Sunday 18 September 2011

aku join kenu wehhhh~~

                       Assalamualaikum...


Hari  nih  ade  taklimat  bout  komum..  aku  decided  nak  join  kenu  a.k.a  kayak..  Tah  apesal  tah  gedik  sangat  nak  join  kenu..  Padahal  naik  scooter  tengah2  panas  on  dah  merungut - rungut..  Tapi  disebabkan  kan  kampus  aku  depan  laut , tarikan  untuk  join  kenu  tu  sungguh  merobek  jiwa  dan  raga  ku..  Huahuahua.. 


Esok  Isnin..  Esok  hari  penentuan  future  aku  kat  Labuan  nih..  Esok  aku  kene  menghadap  kat  pejabat  orang  atas  cause  ade  masalah  dengan  senior  which  aku  sendiri  pon  tak  faham..  Korang  yang  bace  post  aku  nih , aku  mintak  tolong  doakan  untuk  aku  ok..  Aku  just  nak  setel  hal  ni  dalam  win - win  situation..  Doakan  aku  dipermudahkan  esok  ok..  Aku  just  fight  for  the  truth..  Berkatalah  benar  walaupun  pahit...  Aku  fight  dalam  hal  ni  atas  nama  maruah  dan  agama..  Semoga  urusan  aku  dipermudahkan..  Amin ya rabbal alamin..


P/S :  sorry  tiba - tiba  rase   macam  nak  share  dgn  korang..  ter emo  pulak..  huhuh..  korang  jage diri baik2..  :).

1 comment:

Zul fattah said...

xpe.. aku layan je.. skali skala nk tahu jgak pasal penulis ni.