Sunday 13 April 2014

2 Cerita

Cerita 1

Aku pun, nak lari biar angin terbangkan gundah
Aku pun, nak tidur tanpa bangun lupakan masalah
Aku pun, nak pulihkan  luka ni yang semakin parah
Aku pun, nak cakap bukan hanya telinga jadi penadah

Cerita 2

Takpe la weh.. Bahasa kita, cuma kita yang faham. Mereka-mereka kat luar tu boleh cakap, tapi kita yang rasa, kita yang menahan. Semoga sakit perit yang kita telan ni saham untuk bahagia kita kelak. Yang aku tahu, selain Dia dan keluarga, aku akan sentiasa ada kau. Kau jugak tahu, aku akan ada sentiasa untuk kau. Sentiasa dengan selalu tu bawa maksud yang berbeza. Seminggu sekali juga boleh dikatakan selalu. Tapi kalau jam 4 pagi aku nak kau untuk aku hamburkan rasa dalam dada tu namanya sentiasa. Takpe weh, takpe.. Diorang pun tak boleh jamin pasangan diorang tu sampai ke syurga. Kalau tak faham takpe kan weh, setidaknya jangan lah buat keputusan untuk kita. Diorang bukan tuhan untuk buat takdir untuk kita. Takpe weh, takpe.. Kita jalan terus. Tapi singgah makan abc dulu ya.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)