Saturday 1 September 2012

weh! kau???





Ha, title  pun  tah  pape.  So, tak  payah  intro  panjang2..

Sebelum  kawan  aku  balik  kampus  aku  ajak  la  dia  lepak2  dengan  aku  melepaskan  rindu. cewah!  Tengah  kepoh2  berdentum  berdentam  borak2  tiba-tiba  aku  bertembung  bertentang  mata  budak  sekolah  lama  aku  dulu. Ok, luka  lama  berdarah  kembali.

Budak  tuh  gila  babas  jahat ah. Jahat  sangat sangat, aku  tak  tau  nak  explain  macam  mana  jahat  dia. Tapi  yang  penting  dia   memang  jahat. Peh, gila  banyak  perkataan  jahat  yang  aku  sebut.  Cukup  44  kali  betul2  makbul  kang. Tapi  aku  takde  la  bersapa  mesra, berlaga  pipi  pulak  kan.

Crows Zero 2 image 10
Bajet  ah  kau  kan

Meh  la  labelkan  budak  ni  as  F. Bukan  F**k  okehhh. Tapi  nama  dia  memang  start  dari  F.  Sesuai  la  tu  dengan  kau.  Dia  bajet  dengan  geng2  gangster  sekolah  macam  tu  la. Pfffffttt... Go  to  hell.  F  nih  pernah  buat  dosa  dengan  gua.  Tapi  gua  chill.  Namun  ( ceh, namun  pulak  kan )  mak  gua  tak  boleh  chill  lalu  bersemboyan  di  sekolah  gua. Hahah..  U gais  watch  out  ok!  My  mom  is  a  gangster  bodyguard  ok!

But  then,  lepas  semua  setel  yang  F  nih  boleh  ngam  pulak  gua. Tu  la,  tak  kenal  maka  tak  cinta   buli  lagi  gua  dulu.  Kan  dah  nyesal.  hahah...


Justin Bieber
ha,  macam  ni  rupa  dia.

1 comment:

Nur Syazwani said...

motifnya apa ni yan .. huhu